Czym są H&M designer collaborations? Odpowiadamy!
Na pewno nie raz obiło Ci się o uszy wyrażenie H&M designer collaborations. Na czym polega cała akcja i czy warto zdecydować się na zakup produktów oznaczonych taką metką? Odpowiadamy!
2020-12-21, 10:50

Akcje H&M designer collaborations

Jeśli robisz zakupy w sklepie pod szyldem H&M, na pewno słyszałaś o corocznej akcji H&M collaboration.

Czym są H&M designer collaborations?

Wspomniane H&M designer collaborations to mówiąc w skrócie współprace marki H&M z najlepszymi projektantami i domami mody z całego świata. Powstające w ten sposób projekty to prawdziwe perełki modowe, łączące w sobie luksus ale i codzienną praktyczność. Są to ubrania wysokiej jakości z mocno limitowanych edycji. Występują więc jedynie w kilkudziesięciu sztukach i są naprawdę wyjątkowe.

Czy warto kupować ubrania z takich akcji?

Zastanawiasz się czy warto zainwestować w ubranie z jednej z tego rodzaju kolaboracji? Te sztuki odzieży się nieco droższe od ubrań oferowanych przez markę, jednak tańsze niż ciuchy z kolekcji wspomnianych projektantów. Będą więc doskonałym kompromisem dla osoby interesującej się modą, jednak nie mogącej pozwolić sobie na bardzo drogie ubrania z oferty domów mody. Warto zainwestować chociaż w jedną sztukę odzieży tego rodzaju, dzięki czemu będziemy posiadać w swojej kolekcji oryginalną, limitowaną rzecz.

KONTAKT / AUTOR
Julia Ostrowska
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.